Duurzame initiatieven: reparatie is het nieuwe normaal

Duurzame initiatieven: reparatie is het nieuwe normaal

Duurzaamheid wordt steeds belangrijker en overal ter wereld zijn retailers en merken druk bezig om groene initiatieven van de grond te krijgen. Op deze manier verduurzaamt de maatschapij stapje voor stapje en wordt het repareren van producten en artikelen het steeds meer het nieuwe normaal.  

In het artikel van RetailTrends komen vijf mooie initiatieven aan bod. Zo verkoopt Crisp, de onlinesupermarkt, sinds kort aardappelen en asperges van regeneratieve boeren. Deze boeren combineren voedselproductie met natuurherstel. Of het voorbeeld van Marks & Spencers, een van de grootste retailers van het Verenigd Koninkrijk, zij bieden een reparatieservice aan. Voor een kleine vergoeding wordt stukke kleding gerepareerd en weer terug naar de klant gestuurd. Zowel grootschalige merken als lokale ideeën dragen hun steentje bij en zijn mooie voorbeelden voor een betere wereld.

Lees de groene initiatieven in het online artikel door te klikken op deze link

Bron: Retailtrends
Publicatiedatum: 15 juli 2024

Image

Inschrijven nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws, cijfers en onderzoeken over het toerisme? Meld u dan hier aan voor de maandelijkse KADO Texel Nieuwsbrief.

Vul uw e-mailadres in
Invalid Input
Image

KADO Texel is een overzichtelijk platform met relevante en actuele informatie voor Texel over het toerisme en aanverwante branches. Het platform is een samenwerking tussen het Texels Ondernemers Platform (TOP), TESO, VVV Texel en Gemeente Texel.

Image
Image
Image
Image