Drie beproefde methodes om de aandacht van de klant te trekken

Drie beproefde methodes om de aandacht van de klant te trekken

8 augustus 2022

Zorgen dat juist uw advertentie, actie of aanbieding opvalt bij de klant is wat u wil. Maar wat zijn nu dé manieren om die aandacht van de klant ook daadwerkelijk te trekken? Hiervoor moet u in het brein van de (potentiële) klant duiken. Op deze manier weet u wat hen beweegt en krijgt u inzichten in wat zij willen. Een aantal slimme marketingstrategieën kunnen daar (eenvoudig) bij helpen.   

Benieuwd naar welke tips en hóe die tips in uw onderneming kunnen worden toegepast? Lees hier het volledige artikel. 

Bron: Frankwatching

Image

Inschrijven nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws, cijfers en onderzoeken over het toerisme? Meld u dan hier aan voor de maandelijkse KADO Texel Nieuwsbrief.

Vul uw e-mailadres in
Invalid Input
Image

KADO Texel is een overzichtelijk platform met relevante en actuele informatie voor Texel over het toerisme en aanverwante branches. Het platform is een samenwerking tussen het Texels Ondernemers Platform (TOP), TESO, VVV Texel en Gemeente Texel.

Image
Image
Image
Image