2 juni 2022
De volledig gepesonalisserde benadereing staat tegenwoordig bij veel organisaties centraal. Merken worden steeds innovatiever om de customer experience te verbeteren. Consumenten zijn wispelturiger dan ooit te voren en daarom is het zo belangrijk om te kijken hoe je deze toch aan je kunt binden.
Sinds de Coronapandemie is er een grote opkomst op het gebied van e-commerce, hierdoor heeft de consument heel veel keuze. "Bijna een kwart van de consumenten (23%) zegt namelijk dat ze al een andere retailer, website of winkel geprobeerd hebben sinds het begin van de pandemie. 17% heeft inmiddels een nieuwe manier van winkelen getest en 11% een nieuw soort winkel, blijkt uit een onderzoek van McKinsey". Dit zorgt o.a. voor minder herhaalaankopen bij hetzelfde merk. Maar ook de komst van partijen zoals Amazon heeft impact gehad op de loyalty van klanten.
Benieuwd naar waardevolle, geteste oplossingen voor organisaties om loyalty te kunnen aansturen? Lees dan de drie tips om wispelturige online shoppers vast te houden in het artikel van Frankwatching.
Lees hier het gehele artikel op www.frankwatching.com
Bron: Frankwatching